FANDOM

IkonacrIkonacdyl

Armor of ishak pasha

Ishak pasa páncélja egy erőteljes páncélzat, ami a török nagyvezír, szpáhi, és titokban asszaszin Ishak pasához tartozott. Azt mondják, hogy misztikus ereje van, mert egy átokjellel van ellátva.

MegjelenésSzerkesztés

A páncél fémből és szövetből áll, s feltűnően díszített. A fém részek csillognak, s szövet is többféle színekben pompázik. A páncél jellegzetessége a maszk, ami Ezio teljes arcát kitakarja. S érdekesség, hogy ezen a páncélon nem találni az asszaszinok jelét.

TörténetSzerkesztés

Valamennyivel Ishak pasa halála után, a Szultán rábízta a páncélt a janicsár Murat Bin Husnra, elismerésként az ő megtörhetetlen akaratáért. Murat elrejtette a páncélt a Hagia Szophia alá, s felújította a Nagy láncot, hogy védje Konstantinápolyt. Azonban 1511 körül Ezio összegyűjtötte Ishak pasa emlékiratait és végül megtalálta a páncélt az elrejtet sírban.

StatisztikaSzerkesztés

Páncéldarab Életerő Ellenállás
Ishak pasa vállvértje 4 8 (eltörhetetlen)
Ishak pasa mellvértje 5 8 (eltörhetetlen)
Ishak pasa alkarvédője 3 8 (eltörhetetlen)
Ishak pasa lábszárvédői 3 8 (eltörhetetlen)

ApróságokSzerkesztés

  • Az emlékiratokat megtalálhatjuk a Sasérzék segítségével, vagy ha összegyűjtünk 25 Animus adatszilánkot, akkor vehetünk térképet hozzájuk.
  • Ezio az átvezetők alatt nem viseli a maszkot, de a csuklyát sosem veszi le. Valamint ilyenkor rövidebb a szakálla. Néhány kisebb küldetés alatt (pl: egy tanítvány megmentése) nem veszi le a maszkot sem.
  • Néha az átvezetők alatt akkor is megjelenik a páncél, ha nem viseljük.
  • A páncélnak van egy képessége, hogy ha ránk lőnek, van rá valamennyi esély, hogy nem sebez a golyó. Azonban az animáció ilyenkor is megjelenik, szóval olyan mintha még is eltaláltak volna. Nem biztos, de mintha közelebbről nagyobb eséllyel pattanna le rólunk a lövedék.
  • Ha viseljük a páncélt, az őrök valamivel előbb menekülnek el az átkozottnak titulált páncél miatt. A hatás a Brotherhoodbeli Brutus tőrének képességéhez hasonló.
    • Ha kinézetet használunk, ez a képesség nem érvényes.
  • Mint Altaïr páncélja, Brutus páncélja és a Mester asszaszin páncél maximum életerő pontot ad, és eltörhetetlen.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Armor_of_Ishak_Pasha