Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacbhIkonacplIkontrend

Kep warning
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.

"Én és Baltasar létrehoztuk Il Lupo-t. Úgy öltözik, viselkedik és harcol mint az ellenség. Hatásos, de nem tökéletes."
―Fiora Cavazza

Il Lupo (? - 1503) vagy más néven a Farkas, a Templomos Rend tagja volt, akit Fiora Cavazza és Baltasar de Silva képzett ki, hogy lemásolják az asszaszin harcmodort.

2012-ben az Abstergo Industries felhasználta a genetikai emlékeit, hogy létrehozza a Csavargó nevű animi avatárt az újoncok képzésére.

Élete[]

A Borgia szolgálatában[]

Nemsokkal késöbb, miután Fiora Cavazza és Baltasar de Silva tanulmányokat készített az asszaszinokról, kiképezték Il Lupo-t mint egy asszaszint.

Az asszaszinok legendás fegyverét a rejtett pengét is forgatta, mely "agyar-szerű", "ügyetlen de hatásos" volt Fiora jellemzésében.

A kiképzést követően Il Lupo már személyesen Cesare-től kapott megbízásokat.

Halála[]

"Baltasar halálával Il Lupo maradt az egyetlen aki bizonyíthatja a károkat miket az asszaszinoknak okoztam."
―Fiora, de Silva halálát követően

Miután Fiora csatlakozott az asszaszinokhoz sorra végzett régi társaival. Mikor elhatározta, hogy megöli Il Lupo-t, megygújtotta Pasquino szobor tetején lévő jelzőtüzet, ezzel jelezve a férfinak. Mikor Il Lupo egy újabb munka reményében megérkezett a kikötőbe Fiora elkezdte magyarázni az "új munkáját". Mikor a férfi hátat fordított neki a nő megmérgezte a pengés legyezőjével, Il Lupo-nak eséje sem volt.

Fair Game

Apróságok[]

  • Il Lupo szürke köpenyege és "agyar-szerű" pengéje miatt kapta a Farkas melléknevet.
  • Il Lupo az Assassin's Creed: Brotherhood gyüjtői kiadásában lévő karakterkártyáján hagyományos rejtett pengével van ábrázolva.
  • Il Lupo neve hasonló volt La Volpe-jéhoz, továbbá az öltözete és személyisége is hasonló volt.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Il_Lupo

Advertisement