Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac2IkonacbhIkonacr

"Levadászhatod ezeket az embereket, akiknek hamis állításai vannak rólad. Elcserélték méltóságukat pénzre. Senki sem fogja gyászolni őket."
Paola a hivatalnokokról[src]
200px-Official

A hivatalnokok kisebb gyilkossági célpontok voltak, akik gyakran értesültek az Asszaszinok által elkövetett bűnökről, és készek voltak ezt tanúsítani is ellenük.

Ahogy Ezio Auditore da Firenze elkövetett bármilyen bűntettet, a hivatalnokok, akik egyébként a társadalom tisztelt tagjai voltak, elkezdtek hamis kijelentéseket tenni, miszerint személyesen látták őt ezen cselekvések elkövetése közben.

Ezio gyakran felkereste őket, hogy meggyilkolja őket, és hallgattassa el a tanúvallomásaikat. Azonban, Olaszországban a hivatalnokok többsége a Reneszánsz alatt paranoiás volt és elmenekültek, amint észrevették az asszaszint, hacsaknem Ezio közeli civilekkel rejtőzködött el.

A 16. században Konstantinápolyban, a hivatalnokok harcba szálltak Ezióval, amikor észre vették őt, és mindig kísérte őket egy pár bizánci katona.

Apróságok[]

  • A Hivatalnokok a Szónokokkal együtt, részt vettek a szociális rendszerben. Ha megöljük őket, akkor a közismertség 75%-kal fog csökkenni (a Revelationsban csak 50%-al).
  • A Hivatalnok a mini-térképen egy fekete-fehér pöttyel jelennek meg.
  • A hivatalnokoknál mindig 80-89 florins/Akçe volt, amelyeket megszerezhettünk azáltal, hogy kifosztottuk őket miután megöltük őket.
  • A hivatalnokok ugyanazt a ruhát viselik Konstantinápolyban, mint a bankárok.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Official

Advertisement