Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacrIkonackreIkonarendIkontrend

Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
"Én nem vagyok áruló, mert nem tudom elárulni azt, amit soha sem szerettem igazán"
―Haras Altaïrnak, az 1189-es maszjáfi ostrom alatt.

Haras (?-1189) egy Asszaszin tanonc volt, aki átállt a Templomosokhoz, mert nem volt megelégedve a rend lassú fejlődésével. 1189-ben Altaïr végzett vele Maszjáf ostroma alatt.

2012-ben az ő genetikai emlékeit használta fel az Abstergo Industries az újoncok edzésére. A kiképző programban a "Keresztes" nevet kapta.

Életrajz[]

1189 folyamán, Haras elárulta az Assassin Rendet, és a templomosok seregét az Orgyilkosok erődjéhez vezette Maszjáfba, ahol sok Asszaszint megöltek akik védeni próbálták Al Mualimot, ám a nagymestert el is fogták. Altair egy lovon érkezett az erődbe, ahol szembeszállt Harassal, aki megfenyegette Altairt.

Haras azonnal visszavonult, és az erődöt megszállta templomosaival. Haras elpusztított pár túszt számszeríjával. Altair a várat kihasználta, fentről zuhant rá és megölte.

Haras halálakor, tovább dacolt az Asszaszinokkal, hogy a templomosok ismerik az igazságot, hogy az emberiség gyenge. Az orgyilkos megmondta nekik, hogy tévedett, majd nem sokkal később Haras elhunyt, ezzel tovább erősítve Altair hitét.

Személyisége és Jellemzői[]

Altair szerint, Haras mindig a könnyebb utat kereste, ha bár az nem mindig volt jogos. Híve volt a kaméleon féle harcmodornak, ami jobban összeillett személyíségével, hogy megfeleljen másoknak és megtudja titkaikat.

Azonban ambícióinak hála, megragadta az alkalmat és átállt a keresztesek oldalára, ezzel elárulva az Assassinokat.

Végső Szavak[]

  • Haras: Túl sok a hit az emberek szívében, Altair. A templomosok tudják az igazságot, hogy az emberek gyengék, és kicsinyesek.
  • Altair: Nem, a hitünk a bizonyíték rá.

Haras, gúnyolódik.

  • Haras: Talán nem vagyok elég bölcs ahhoz, hogy megértsem ezt, de valószínűleg, túl bölcs vagyok hinni az ilyenekben.

Forrás[]

Advertisement