Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacacIkonarend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

Hamid egy asszaszin ügynök volt Türoszban, és a Rafikja az ottani kirendeltségnek.

Személyisége[]

1190-ben Hamidot megkereste az asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad, aki információt akart szerezni. Hamid tájékoztatta, hogy Roland Napulet valaki megkérdőjelezte a kórházában. Ezzel az információval, Altaïr beszivárgott a kórházba és megölte Rolandot, ezzel megszerezve a kulcsát a Homok Templomának.

Egy idő után, Hazadot megtámadta egy csapat templomos, akik ellopták a templom térképét, amin rajta volt a Kehely lelőhelye. Altaïr elment egymaga a templomba, és kiderült, hogy a Kelyhet már elvitték. Visszautazott Tyre-be, és újra találkozott Hamiddal.

Hamid elmondta Altaïrnak, hogy csak úgy tud a helyi templomos erődbe beszivárogni, ha hagyja magát elfogatni. Altaïrnak sikerült és bent volt az erődben.

Apróságok[]

  • A Hamid név jelentése "dicséret", és hasonlít a Muhammad névre, ami a "dicséretre méltó"t jelenti. Attól függően, hogy az "a"-t vagy az "i"-t hangsúlyozta, a Hamid azt is jelenti, hogy "az akit dicsőítünk" (Isten).

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Hamid_(Tyre)

Advertisement