Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacblIkonackscIkontrend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

"Nincs könyörület emberek! Ez a babonás pogányok szigete! Emlékezzenek, nem akarják önöket itt látni, nem szeretik önöket, nem értik az ügyünk valódi jelentését! És minden saroknál elakarják üldözni önöket! Szóval, maradjon meg őrnek, és ne bízzon senkiben! "
―Fredrick, mikor a edzette a katonáit.[src]

Fredrick, közismertebb nevén Frederick "a Vörös," egy lovag volt és a Templomos Rend vezetője.

Életrajz[]

Halála[]

Az asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad a helyi Ellenállás szállásán találkozott Alexanderrel, aki elmondta, hogy a Templomosok a Limassoli Kastélyban húzódtak meg. (Habár több más területét is elfoglalták már a szigetnek.) Alexander azt tanácsolta Altaïrnak, hogy végezzen a kastélyi őrség parancsnokával, hogy annak helyére tudjon állni Alexander egyik kémje.

Miután ezen feladatát sikerrel elvégezte, Altaïrnak azt mondták, találkozzon és beszéljen Osmannal - aki a Templomosokhoz újonnan beépített kém lett -, és mondja meg neki, hogy "Alexander boldog születésnapot kíván a nagyanyjának." A jelszót hallva Osman elmondta Altaïrnak, hogy a Templomosok valamiféle ciprusi irattár után kutatnak, és azt is közölte, hogy a Templomosok rangidős vezetője Limassolban Frederick "a Vörös" volt. Osman egy rövid időre lecsökkentette a kastélyi őrséget, így Altaïr minden gond nélkül bejuthatott, és végzett Frederickkel, ezzel visszaszerezve a Kastélyt.

Apróságok[]

  • Miközben Fredrick beszél a gyakorló lovagokhoz, mögötte látható két másik templomos. Viszont, mikor Altaïr támad, ezek már nincsenek ott.
  • Fredrick az egyetlen olyan ellenség a játékban, akit mikor megölünk, semmi átvezető nincsen.
  • Fredrick egy kétkezes buzogányt visel.

Forrás[]

Advertisement