FANDOM

IkonacbhIkonacrIkonacplIkonacuIkonarend

Francia Asszaszinok
Felépítési információk
Az irányító rangjelzéseMentor
FőhadiszállásaiPárizs
TerületeiFranciaország
TársszervezeteiAsszaszinok
Templomosok (1789)
Jakobinusok
Girondisták
Francia Császárság
Történelmi információk
További információk
Nevezetes tagjaiWilliam de Saint-Prix
Pierre Bellec
Guillaume Beylier
Thomas de Carneillon
Arno Dorian
Charles Dorian
Mirabeau
Hervé Quemar
Sophie Trenet
"Rien n'est vrai, tout est permis"
―A Krédó franciául[|[src]]

Francia Asszaszinok az Asszaszin Testvériség Franciaország területén tevékenykedő egysége voltak. A Templomosok egyszerre és mindörökre történő törekvésük sikertelensége után azon dolgozta, hogy megelőzzék a Templomosok beszivárgását a Királyi Udvarba.

TörténetSzerkesztés

KözépkorSzerkesztés

A Templomosok elpusztításaSzerkesztés

A korai 14. században a Francia királyt, IV. Szép Fülöpöt meggyőzték, hogy pusztítsa el a Templomos Rendet. Ellenük fordították az Egyházat, a Templomosok egykori szövetségesét. A Templomos Rend Nagymestere, Jacques de Molayt és hatvan társát máglyára ítélték, látszólagos elpusztult a Rend, de titokban kilenc vezető folytatta munkájukat.

Százéves HáborúSzerkesztés

ReneszánszSzerkesztés

Együttműködés az Olasz AsszaszinokkalSzerkesztés

Nem sokat tudunk az aktvitásukról ettől a ponttól. A korai 16. században XII. Lajos király elhagyta Párizst, hogy eldöntse Nápoly hovatartozását II. Ferdinánddal, ezidőre a minisztereire hagyta az irányításta, akik a Borgiák befolyása alatt voltak és a vallási újítót Desiderius Erasmust vették célba.

Menekülésére Erasmus egy szekeret tervezett kibérelni, amivel elmenekült volna, a vándoroknak álcázott Templomosok felajánlották magukat. Míg Erasmus élete veszélyben volt a Francia Asszaszinok és Ezio Auditore da Firenze olasz újoncai együttműködve lenyomozták őket és megmenekítették.

Ezután az Asszaszinok a Templomosok által fogvatartott testvérük után kezdtek nyomozni. Egy csapat olasz asszaszin politikusokat fizetett le, akik felfedték a hollétét. Georges d'Amboise érsek kivallatásával kiderítették a Templomos miniszterek neveit, akiket levadásztak és holttesteiket eltüntették.

Ezt követően kiszabadították a fogva tartott francia Asszaszint, aki később belehalt sérüléseibe, miután figyelmeztette őket az Orsinik Templomos összeköttetéseire.

1511-ben XII. Lajos király belefáradt Marseille önállósodási fenyegetéseibe, amit a Francia Asszaszinok támogattak, és parancsba adta seregének, hogy minden Assaszint űzzenek ki a városból. A Konstantinápolyból Ezio Auditore által küldött Török asszaszinok segítségével a hadsereg erőfeszítéseit erőszak nélkül szabotálták.

Felfedezések koraSzerkesztés

Új Testvériségek alapításaSzerkesztés

Amerikai és Francia Forradalmak Az Amerikai függetlenségi háború francia intervenciója mellett William de Saint-Prixet küldték a Tizenhárom gyarmat segítségére. A Francia Forradalomban az Asszaszinok igyekeztek a szükségtelen halál elkerülésére, de ki is akartak maradni a Forradalomból. Abban hittek az emberek hibát követnek el, és ebből majd tanulnak, de aggódni kezdtek, mert egy külső erő manipulálta az eseményeket.

Francia ForradalomSzerkesztés

Fegyverszünet a TemplomosokkalSzerkesztés

A Monarchia bukásaSzerkesztés

RémuralomSzerkesztés

Forradalom végénSzerkesztés

ModernkorSzerkesztés

Eredet és megjelenésSzerkesztés

Alkalmazott technikákSzerkesztés

TagjaiSzerkesztés

Szövetségesek, bábokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

https://assassinscreed.fandom.com/wiki/Parisian_Brotherhood_of_Assassins