Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacbhIkonacrIkonacplIkonacuIkonarend

Francia Asszaszinok
Felépítési információk
Az irányító rangjelzéseMentor
FőhadiszállásaiPárizs
TerületeiFranciaország
TársszervezeteiAsszaszinok
Templomosok (1789)
Jakobinusok
Girondisták
Francia Császárság
Történelmi információk
További információk
Nevezetes tagjaiWilliam de Saint-Prix
Pierre Bellec
Guillaume Beylier
Thomas de Carneillon
Arno Dorian
Charles Dorian
Mirabeau
Hervé Quemar
Sophie Trenet
"Rien n'est vrai, tout est permis"
―A Krédó franciául[|[src]]

Francia Asszaszinok az Asszaszin Testvériség Franciaország területén tevékenykedő egysége voltak. A Templomosok egyszerre és mindörökre történő törekvésük sikertelensége után azon dolgozta, hogy megelőzzék a Templomosok beszivárgását a Királyi Udvarba.

Történet[]

Középkor[]

A Templomosok elpusztítása[]

A korai 14. században a Francia királyt, IV. Szép Fülöpöt meggyőzték, hogy pusztítsa el a Templomos Rendet. Ellenük fordították az Egyházat, a Templomosok egykori szövetségesét. A Templomos Rend Nagymestere, Jacques de Molayt és hatvan társát máglyára ítélték, látszólagos elpusztult a Rend, de titokban kilenc vezető folytatta munkájukat.

Százéves Háború[]

Reneszánsz[]

Együttműködés az Olasz Asszaszinokkal[]

Nem sokat tudunk az aktvitásukról ettől a ponttól. A korai 16. században XII. Lajos király elhagyta Párizst, hogy eldöntse Nápoly hovatartozását II. Ferdinánddal, ezidőre a minisztereire hagyta az irányításta, akik a Borgiák befolyása alatt voltak és a vallási újítót Desiderius Erasmust vették célba.

Menekülésére Erasmus egy szekeret tervezett kibérelni, amivel elmenekült volna, a vándoroknak álcázott Templomosok felajánlották magukat. Míg Erasmus élete veszélyben volt a Francia Asszaszinok és Ezio Auditore da Firenze olasz újoncai együttműködve lenyomozták őket és megmenekítették.

Ezután az Asszaszinok a Templomosok által fogvatartott testvérük után kezdtek nyomozni. Egy csapat olasz asszaszin politikusokat fizetett le, akik felfedték a hollétét. Georges d'Amboise érsek kivallatásával kiderítették a Templomos miniszterek neveit, akiket levadásztak és holttesteiket eltüntették.

Ezt követően kiszabadították a fogva tartott francia Asszaszint, aki később belehalt sérüléseibe, miután figyelmeztette őket az Orsinik Templomos összeköttetéseire.

1511-ben XII. Lajos király belefáradt Marseille önállósodási fenyegetéseibe, amit a Francia Asszaszinok támogattak, és parancsba adta seregének, hogy minden Assaszint űzzenek ki a városból. A Konstantinápolyból Ezio Auditore által küldött Török asszaszinok segítségével a hadsereg erőfeszítéseit erőszak nélkül szabotálták.

Felfedezések kora[]

Új Testvériségek alapítása[]

Amerikai és Francia Forradalmak Az Amerikai függetlenségi háború francia intervenciója mellett William de Saint-Prixet küldték a Tizenhárom gyarmat segítségére. A Francia Forradalomban az Asszaszinok igyekeztek a szükségtelen halál elkerülésére, de ki is akartak maradni a Forradalomból. Abban hittek az emberek hibát követnek el, és ebből majd tanulnak, de aggódni kezdtek, mert egy külső erő manipulálta az eseményeket.

Francia Forradalom[]

Fegyverszünet a Templomosokkal[]

A Monarchia bukása[]

Rémuralom[]

Forradalom végén[]

Modernkor[]

Eredet és megjelenés[]

Alkalmazott technikák[]

Tagjai[]

Szövetségesek, bábok[]

Galéria[]

Forrás[]

https://assassinscreed.fandom.com/wiki/Parisian_Brotherhood_of_Assassins

Advertisement