Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac4bfIkonackfIkonarend

Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
"Ah Tabai: Hol van az Asszaszin Duncan Walpole? Edward: Végeztem vele, mert megpróbált megölni. Ah Tabai: Nem érzünk veszteséget miatta, de te végezted el helyette a végső árulást."
Ah Tabai és Edward Kenway, Duncan Walpole sorsásról és árulásáról, 1715-ben.

Duncan Walpole (1679-1715), az Asszaszin Rend tagja volt a Karib térségben , a 18. század elején, aki megpróbált átpártolni a templomosokhoz.

1715 júniusában, Walpole hajóját megtámadták a kalózok, egy vihar közepén. A kalózoknak sikerült a hajó árbocát súlyosan megkárosítani, de mindkettő hajó elsüllyedt. A kalóz hajóra lépve Walpole végzett a kapitánnyal, ám egy robbanás miatt elsüllyedt a kalóz hajó is.

Hajótörést szenvedett mindkét fél Cape Bonavistánál, Kubában. Walpole megpróbálta a kalóz hajó egyetlen túlélőjének támogatását kérni, Edward Kenwaynek, hogy elérhessen Havannába. Ám Edward addig próbált alkudozni, míg Duncan megfenyegette kovás fegyverével, ám elsütni nem tudta, mivel a puskapor nedves volt a fegyverben. Walpole a dzsungelbe menekült, ám Edward üldözőbe vette., és végül végzett vele.

Duncan holttestét átkutatva talált egy levelet, a spanyol Kuba kormányzójától, Laureano de Torres y Ayalatól. Hivatkozva egy titokzatos kockára és térképekre az Asszaszinok támaszpontjairól. Edward úgy döntött, felveszi Duncan személyazonosságát, és begyűjti a jutalmát.

Apróságok[]

  • Említésre méltó Duncan Walpole unokatestvére Robert Walpole, Oxford első miniszterelnöke, Nagy Britanniában.
  • Mikor Torres elfogta Edwardot és a hajóra tette akkor ugyanolyan volt a ruhájuk de mikor felment a fedélzetre már más volt.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Duncan_Walpole

Advertisement