Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacrIkonackreIkonarend

1000px-Ondefense the 1

thumb

{{{1}}}: "{{{2}}}"
{{{3}}}: "{{{4}}}"
―{{{5}}}

Dogan egy mester asszaszin a Török asszaszinok közt. Yusuf Tazim halála után, ő lesz a török ág vezetője.

Életrajz[]

Mester asszaszin[]

Konstantinápolyban Dogan Török asszaszinok vezetője, Yusuf Tazim alatt szolgált, aki bizalmas hadnagyának tekintette, valamint kiemelkedő munkája miatt kiemelkedett a többiek közül.

1511-ben, amikor a Mentor Ezio Auditore da Firenze megérkezett a városba, Dogannal találkozott először, miután Yusuf körbevezette a városban.

Nem sokkal Ezio megérkezése után a templomosok megtámadták a Galata bázist és a Nagy Bazári bázist. Ezio Dogannal maradt megvédeni a Galata bázist, miközben Yusuf elment a másikhoz.

A harc után Dogan a bázisnál maradt, hogy kezelje a sérülteket, amíg Ezio elment Yusufnak segíteni.

Asszaszin vezető[]

1000px-Exchange 3

Ezio kinevezi Dogant.

1512-ben Sofia Sartor megvédése közt Yusuf életét vesztette a harcban. Ez után az asszaszinok a temetőben gyűltek össze, hogy eltemessék vezetőjüket, és megemlékezzenek róla.

Ezio amikor megérkezett, harcra szólította az asszaszinokat Ahmet ellen. Neki is fájt, hogy nem gyászolhatják meg rendesen testvérüket, de akkor nem volt idő a gyászra. Ez után Ezio Dogant nevezte vezetőnek, mivel Yusuf nagyra tartotta az asszaszint.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Dogan

Advertisement