Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac1
Ikonlezárt

Dicsőség
Technikai adatok
LeírásA mester szavai bármely pengénél jobban sebzett meg. Kudarcot vallottam, mondta. Miattam vesztek el életek. A rangomtól és a felszerelésemtől megfosztott. Megalázott a testvéreim előtt... Pedig nincs igaza. Nem vagyok áruló.
MegjelenésAssassin's Creed
Memória típus
ElőzőŐrző
KövetkezőHallgatózás
Történelmi adatok
ŐsAltaïr Ibn-La'Ahad
HelyszínAsszaszin terület, Maszjáf
Dátum1191. július

Dicsőség egyike Altaïr Ibn-La'Ahad genetikai memóriájának reprezentációja, melyet újraélt Desmond Miles 2012-ben.

Leírás

Altaïr visszatért az erődbe asszaszin társaival, miután a kürt megszólalt. Rauf informálta, hogy Al Mualim egy feladattal bízná meg őt, de nem részletezte azt. A két asszaszin a főkapu őrtornyához igyekezett, ahol már Robert de Sable és serege megérkeztek. Robert követelte a templomos kincs visszajuttatását.

Dialógus

Fájl:Glory 1.png

Rauf hívja Altaïrt, hogy kövesse őt a toronyba

Altaïr Maszjáf erődjében van. Elindul a könyvtár felé, de Rauf a toronyban állva lekiált neki.

  • Rauf: Altaïr, jöjj ide. Al Mualim még nem végzett velünk.
  • Altaïr: - Hová megyünk?
  • Rauf: - Ide fel. Előkészítettünk egy meglepetést a vendégeinknek. Csak tégy úgy, ahogy én. Hamarosan megérted.

Altaïr utána mászik, fel a torony tetejéig.

  • Rauf: Állj arra a pallóra, Altaïr.

Altaïr odamegy és kiáll a deszkapallóra. Lenézve az erőd előtt felsorakozva látja Robertet és seregét.

  • Robert: Eretnek! Add vissza, amit elloptál tőlem!
  • Al Mualim: Nincs rá jogod, Robert! Tágulj innét, mielőtt kénytelen leszek tovább ritkítani soraidat!
  • Robert: Veszélyes játékot űzöl!
  • Al Mualim: - Biztosíthatlak, ez nem játék!
  • Robert: Akkor hát legyen! Hozzátok elő a foglyot!

Előhoznak egy asszaszin-tanoncot és ott helyben kivégzik.

  • Robert: Falvad romokban hever, készleteid pedig aligha végtelenek! Meddig tart, míg erődöd belülről fog összedőlni? Mennyire lesznek fegyelmezettek embereid, mikor a kutak kiszáradnak és elfogy az étel?
  • Al Mualim: - Az embereim nem félik a halált, Robert! Örömmel fogadják őt, és a vele járó jutalmat!
  • Robert: Helyes! Akkor mind találkozni fognak vele!

Mindeközben Rauf elmondja Altaïr a tervet, ahogy Al Mualim is a pillantásával, hogy elkezdhetik.

Fájl:Glory 5.png

Az asszaszinok bizalomugrást hajtanak végre

  • Rauf: Kövess, és cselekedj habozás nélkül.
  • Al Mualim: Mutassátok meg ezeknek az ostoba lovagoknak, mit jelent nem félni! Menjetek Istenhez!

Altaïr, Rauf és a harmadik végrehajt egy Bizalomugrást a lenti szénakazlakba.

  • Asszaszin: Ááííí-áááh!! A lábam! Áá! A lábam!
  • Rauf: Csend... még meghallják a templomosok!

Altaïr odamegy hozzájuk.

  • Rauf: Én itt maradok és ellátom őt. Nélkülünk kell továbbmenned. A kötelek elvezetnek a csapdához, amit felállítottunk. Menj és ereszd el. Hozz halált ellenségeinkre!

Altaïr végiglavíroz néhány gerendán és felmászik egy torony oldalán. Előhúzza kardját és hatalmas fatörzseket zúdít a templomos seregre, Robert embereinek zömét ezzel megölve. Ezt követően visszavonultak a templomosok, Altaïrt pedig Al Mualim elé hívták.

AC 1

Altaïrt lefogták

  • Al Mualim: Jó szolgálatot tettél, hogy elűzted innen Robertet. Serege megfogyatkozott. Jó időbe beletelik, mire újra zavarni mer minket. Mondd: tudod, miért jártál sikerrel? Mert engedelmeskedtél! Ha Salamon templomában is engedelmeskedtél volna, mindezt elkerülhettük volna.
  • Altaïr: Úgy tettem, ahogy kívántad.
  • Al Mualim: Nem, úgy tettél, ahogy jónak láttad! Malik mesélt a pökhendiségedről, amit ott tanúsítottál... hogy semmibe vetted a hitünket!

Két asszaszin hirtelen kétoldalt megragadja Altaïrt.

  • Altaïr: Mit csinál?!
  • Al Mualim: Vannak szabályok. Semmik vagyunk, ha nem tartjuk be az Asszasziun Krédó törvényét: három egyszerű tételt, amiket úgy látszik, elfelejtettél. Újra elmondom neked őket. Mindenekelőtt: Tartsd távol pengédet...
  • Altaïr: - ...az ártatlanok testétől. Tudom.

Al Mualim pofonnal „jutalmazza” Altaïrt.

  • Al Mualim: És vigyázz a nyelvedre! Addig, míg engedélyt nem adok rá, hogy használd! Ha olyan jól tudod ezt a tételt, akkor miért ölted meg az öreget a templomban? Ártatlan volt! Nem kellett volna meghalnia. Szemtelenséged nem ismer határokat. Szelídítsd meg szívedet, gyermekem, vagy esküszöm, hogy a saját kezemmel fogom kitépni belőled. A második tétel adja az erőnket: Maradj mindig elrejtve. Hagyd, hogy az emberek elrejtsenek, hogy eggyé válhass a tömeggel. Emlékszel rá?! Mert ahogy hallottam, úgy döntöttél, leleplezed magad, magadra vonva a figyelmet, mielőtt lecsapsz! (...) A harmadik és utolsó tétel... a legsúlyosabb árulásod: Sohase veszélyeztesd a Testvériséget. Jelentése világos kellene legyen: tetteiddel sohasem árthatsz nekünk, se közvetlenül, se közvetett módon! Önző tetted Jeruzsálem alatt mégis mindannyiunkat veszélybe sodort!! És ami a legrosszabb: otthonunkba hoztad az ellenséget! Minden emberünk, akiket elvesztettünk ma, miattad veszett oda!
Fájl:Glory 3.png

Altaïr "halála"

Egy apró, rövid tőrt húz elő az övéből.

  • Al Mualim: Sajnálom... igazán. De nem tűrhetek meg egy árulót.
  • Altaïr: Én nem vagyok áruló!
  • Al Mualim: Tetteid mást bizonyítanak. Nem hagysz más választást nekem. Béke legyen veled, Altaïr.
  • Altaïr: Ah!

Kimenetel

A templomosok visszavonultak Maszjáfból, és Altaïrt visszafokozták novíciusnak, meggondolatlan cselekedetei következményeként, amik ezen események kialakulásáért voltak felelősek.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Glory

Advertisement