Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacinIkonab

Damian Saravakos az Abstergo Industries Vérvonalfelfedezés és Beszerzés alosztályának gyógyászati részlegének vizsgálóorvosa volt.

Életrajza[]

2012. szeptember 3-án Dr. Saravakos vizsgálta meg az Animus Projekt legújabb alanyát, Desmond Miles-t. A "17-es alanyt" fizikaileg jó állapotúnak, és - több megelőző alannyal ellentétben - mentálisan egészségesnek találta, "további kivizsgálásokat" ajánlva.

Két hónappal később, november 11-én Dr. Saravakos hasonló kivizsgálást hajtott végre Daniel Cross-on, miután az traumatikusan reagált arra, hogy nem tudta Desmond asszaszin csapatát megakadályozni Olaszország elhagyásában. Saravakos szakvéleménye kíméletlen volt Daniel számára: megjegyezte, hogy, bár "Dr. Sung ajánlására" három napot töltött az Animusban, Daniel pszichológiai állapota jelentősen leromlott, és azt ajánlotta, hogy felépülésének folytatása érdekében küldjék vissza Cross-t az Egyesült Államokba.

2013-ban Dr. Saravakos fedezte fel Milton Jones felmenői között az asszaszin Adéwalét, és felhívta Dr. Mitsuko Nakamura figyelmét, hogy a genetikai memória valószínűleg nem vezet újabb Édeni Rész nyomára, viszont az Abstergo Entertainment felhasználhatja azt egy újabb videójáték létrehozására.

Forrás[]

Advertisement