Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacbhIkonacplIkontrend

DVD-Marquis

Charles de la Motte egy francia márki volt, Cesare Borgia szövetségese. Képzett harcos volt, aki a francia zsoldosoknak parancsolt.

2012-ben az ő genetikai memóriáját használta fel az Abstergo Industries az Animus programban. Ő volt a Márki.

Életrajz[]

Torna[]

1503-ban egy tornát rendeztek Barlettában, ahova Charles meghívta Cesare Borgiat, hogy bizonyítsa a franciák fölényességét.

Az asszaszinok azonban szabotálták a tornát, mert ők rossz kapcsolatot akartak a két frakció között. Tessa Varzi a verseny előtti estén meghintette méreggel a franciák felszerelését, akik így alulteljesítettek a versenyen, de mivel Tessa a mérgek mestere volt, így nem tudták kimutatni, és az olaszok győzelmét fairnek ítélték.

Szövetség[]

Még ugyanebben az évben visszatért Rómába a csapataival, ahol terrorizálta az embereket, s a városi őrök ez ellen nem tettek semmit, sőt egyenesen megállították, akik a franciákat akarták volna megállítani.

Francesco Vecellio és csapata ezt nem nézhették tétlenül, így különböző eszközökkel próbáltak leszámolni a katonákkal.

Azonban a franciák és Borgiák közös ereje felülkerekedett az asszaszinokon, akiket bekergettek egy fogadóba, amit rájuk gyújtottak, s rengeteg asszaszin, köztük Tessa Varzi lelte halálát az épületben.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Charles_de_la_Motte

Advertisement