Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonacbh

"Én nem vagyok erőszakos ember, mégis előkészítem családom örökségét, a tőrömet. Felaggatom tógámat, s eltávozom az ünnepség miatt."
Brutus írja a Romulus tekercseiben, Caesar halála előtt.[src]
1000px-Daggerbrutus

Brutus tőre Rómában szerezhető meg. Marcus Junius Brutus páncéljával együtt.

Története[]

Brutus a Romulus tekercseiben írja, hogy ezzel a fegyverrel ölte meg Gaius Julius Caesart. Brutus páncéljával együtt találta meg Ezio Auditore da Firenze 1503-ban. Ehhez ki kellett nyitnia egy fém kaput, ahova Romulus követői rejtették el a páncélt. Ezt hat kulccsal lehetett kinyitni, amiket szintén a követők rejtettek el Romulus búvóhelyein. A 16. századi Itáliában ez volt a legerősebb rövid penge.

Fegyver statisztikák[]

Sebzés Sebesség Hárítás Ár Megszerezhető
5 5 5 Nincs adat Gyűjtsd össze a 6 tekercset

Apróságok[]

Dagger of Brutus sketch

Rajz a tőrről.

  • A fegyver modellje olyan, mint egy római pugio, amit a római legionáriusok használtak.
  • Ha Ezio viseli a tőrt, az ellenfelek morálja csökken 20 ponttal, illetve az alap katonák, és a nyílpuskások elmenekülnek, miután megölsz egy katonát.
  • A fegyver gyilkolási animációi teljesen egyediek, és eltérnek a többi rövid penge animációitól. Sokkal brutálisabbak.
  • A fegyver kinézete eltér a képeken láthatóktól. A képeken egyszerű T alakú markolata van, de a játékban ott van egy ívelt rész, ami az egyik alap tőr markolatára hasonlít.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Dagger_of_Brutus

Advertisement