Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonacbhIkonackbhIkontrend

Acb-guard-tower

Egy Borgia torony koncepciós rajza.

A Borgia tornyok őrtornyok voltak az itáliai Róma városában, melyet a Borgiák használtak a város feletti uralmuk kifejezésére.

Egy Borgia kapitányt jelöltek ki minden torony felügyeletének vezetésére, és az adott kerület feletti uralom megőrzésére. Bár némelyikük a hétköznapi őrökkel együtt harcolt a támadások idején, a legtöbben elmenekültek a konfrontáció elől, és a toronyban kerestek menedéket. A megerősített épület megóvta a századost, aki csak a következő őrjáratvártáskor jött elő rejtekéből hajnalban vagy napnyugtakor.

Megsemmítésük[]

Miután Ezio megölte a Borgia kapitányt, felgyújtotta a tornyot, hogy ezzel is mutassa a Borgia uralom végét.

Ezután a tornyot átépítették az asszaszinok számára. Minden lerombolt torony után, Ezio felvehetett egy új tanítványt.

Ezen kívül, ha leromboltunk egy tornyot, megvásárolhattuk a környező boltokat, látványosságokat, valamint a banditák, és őrök száma is kevesebb lett az adott körzetben.

Apróságok[]

  • Minden torony, egyben kilátópont is volt.
    • A torony felgyújtása, egyben a kilátópont meglátogatását is jelentette.
  • A tornyokon lévő zászlók vörösen izzanak, ha saslátással nézzük meg őket.
  • Az Assassin's Creed: Ascendanceben Oliverotto da Fermo és Vitellozzo Vitelli abban a Borgia toronyban hal meg, amit Ezio lerombol Bartolomeo d'Alvianonak, segítségként. Ez azonban zavar az idővonalban, hisz Oliverottóék 1502-ben halnak meg, de Ezio 1500-ban elpusztítja a tornyot.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Borgia_Towers

Advertisement