Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac2IkonacbhIkonackrIkonackbhIkonaclIkontrend

Borgia-ház
545px-Blason famille it Borgia01.svg
Felépítési információk
FőhadiszállásaiPápai állam, Róma
TársszervezeteiPápaság
Templomosok
*Római templomosok
VallásaNem vallásosak, de Római katolikus
Történelmi információk
További információk

A Borgia-ház, más néven a Borják, egy spanyol-olasz nemesi család, mely a reneszánsz során vált kiemelkedővé. A família legfontosabb tagjai között van Rodrigo, Cesare és Lucrezia Borgia. A ház mára politikai bűncselekményei miatt várt hírhedté, lopásért, gyilkosságért és szentségárulásért (hatalommal járó egyházi és kormányzati posztokat adtak át pénzért). A reneszánsz idején a Borgia család jelentette a Templomosok, valamint a Rend vezetőinek legfontosabb megtestesülését. Miután 1492-ben Rodrigo Borgiát választották pápának, a család vált a Pápai Állam irányító szervévé. Róma városában ezután jellemzővé vállt a korrupció, lopás, gyilkosság és elnyomás.

Ezio Auditore állt a Borgiák ellen szerveződő ellenállás élére a 16. század elején, és polgárokat toborzott az Asszaszinok' ügyéhez. Amikor a Borgiák hatalma lecsökkent, Róma városa változáson ment keresztül, a művészet és a kultúra jótékony hatásai végre elérték ezt a várost is, és lakói felfedezték a reneszánsz által kínált jólétet. 1503-ban Rodrigo Borgia halálával, a fia, Cesare jóvoltából a Borgia-család mélyrepülésbe kezdett, Cesarét, a pápai seregek fővezérét le is tartóztatták és száműzték Spanyolországba 1504-ben. A család minden befolyását elvesztette Rodrigo halálával, miután III. Piust, majd II. Gyulát választották pápává.

Nevezetesebb tagjai[]

Családfa[]

Jofré Llançol i Escrivá

Isabel de Borja

Rodrigo Borgia

Vannozza dei Cattanei

Juan Borgia, az ifjabb
 
Cesare Borgia
 
Lucrezia Borgia
 
Perotto Calderon
 
Jofré Borgia

Giovanni Borgia
 
Maria Amiel

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/House_of_Borgia

Advertisement