FANDOM

Ikonac2IkonacbhIkonacuIkonacplIkonackrIkonackbhIkonacktfIkonarend

"Laa shay'a waqi'un moutlaq bale kouloun moumkine. (Semmi sem igaz, minden megengedett.) Hitvallásunk bölcsessége eme szavakat magába foglalja."
Niccolò Machiavelli[src]

A 'beavatás az Asszaszin Rendbe egy tradicionális ceremónia volt, mely hosszú éveken keresztül fennállt. Ez a beavatási szertartás szimbolizálta, mikor egy asszaszin növendék a Rend teljes jogú tagjává vált és életét adta rá, hogy őrzője lesz az emberiség szabadságának.

TörténetSzerkesztés

KözépkorSzerkesztés

Bár a 12. század folyamán történő beavatások még mindig homályosak, de annyit tudunk, hogy a ceremóniákon levágták az illető gyűrűsujját, ezzel jelezve, hogy elkötelezettségét a Hitvallás felé.

Amint az Altaïr Ibn-La'Ahad is leírta legendás kódexében, kis idővel azután, hogy a Rend mentorává vált, előzőleges kutatásainak tapasztalataiból, amit az alma segítségével végzett, rájött hogyan fejleszthetné a rejtett pengét. Kisebb módosítások után, átalakította, hogy ne legyen szükséges levágni a asszaszin ujját a penge használatához. Ez a változtatás nagyban segítette az asszaszinok beolvadását a tömegbe, ezzel előnyt szerezve, hogy ellenségeik nehezebben ismerjék fel őket.

ReneszánszSzerkesztés

Francia forradalomSzerkesztés

ModernkorSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Initiation_into_the_Assassin_Order