Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac2IkonacmIkonacuIkonőaej

SoE

Az Éden Kardja Éden egyik darabja, amit az Első Civilizáció készített. Leginkább történelmi és mitológiai hősök és uralkodók használták szerte a Földön.

Erők[]

Az Éden Kardja a hódítás eszköze volt, amit azzal a céllal hoztak létre, hogy használóját felruházza hatalommal és vezetői képességekkel. Így a legtöbb használója hatalmas uralkodó és hódító lett idővel.

Történet[]

Ókor[]

A Kard első használója Perszeusz a görög mitológiából, aki félisten volt. Ő ölte meg a híres szörnyet, a medúzát.

Az V. században a Kard Attilához (406 - 453) kerül, a hun uralkodóhoz. A Kard segítségével szinte egész Európát és Ázsiát meghódította. A Kardját úgy ismerték, mint Attila kard vagy Mars kardja.

Artúr az V.-VI. században a Kard segítségével lett Anglia királya. A Kardjárt úgy ismerték, mint az Excalibur.

A VI. század második felében a Kard Sigmundhoz került, a norvég mitológiai alakhoz.

Középkor[]

A XIII. században a Kard Dzsingisz kánhoz kerül, a mongol hadúrhoz. Nagytörő hódító tervei voltak, ám Altaïr Ibn-La'Ahad, fia Darim és a mongol asszaszin, Qulan Gal közös erővel végeztek a hódítóval.

A Százéves háború alatt a Kard Jeanne d'Archot kerül, egy egyszerű francia parasztlányhoz. Az ereklye segítségével végül győzelemre vezette a franciákat, ám az angolok elfogták és megégették, miközben a Kard a Templomosokhoz került.

Feudális Japán[]

Francia Forradalom[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Sword_of_Eden

Advertisement