Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Assassin’s Creed: Hivatalos filmregény (könyv)
Assassin's Creed-Hivatalos filmregeny
KiadóUbisoft Publishing
ÍróChristie Golden
Megjelenés (USA)2016. december 21.
Megjelenés (EU) 2016. december 21.
Megjelenés (Magyarország)2017. január 24.
MűfajAkció, történelmi
Formátum(ok)Papírkötéses
ISBN-szám978-1945210051
NyelvAngol, Magyar, Brazil, Portugál

Az Assassin's Creed: Hivatalos filmregény a 2016. decemberében bemutatott Assassin's Creed film adaptációja, melyet Christie Golden írt meg. A könyvet világszerte 2016. december 21.-én adták ki, a filmmel egy időben. Magyarországon a Fumax Kft. által 2017. január 24.-től a könyvesboltok polcain látható.

Szinopszis[]

A Michael Fassbender főszereplésével készült Assassin’s Creed mozifilm hivatalos regényváltozata.
A sötétben munkálkodva szolgáljuk a fényt. Orgyilkosok vagyunk.
Callum Lynch nem jó ember.
A halálsoron várja kivégzését, amikor váratlanul új esélyt kap az Abstergo iparvállalattól: amíg nekik dolgozik egy titkos kutatóbázison, életben hagyják.
Egy a genetikai emlékezetet előhívó forradalmi technológiának, az Animusnak köszönhetően Callum Lynch a cég megbízásából átéli ősének, Aguilar de Nerha XV. századi Spanyolországban végbement kalandjait.
Callum a régmúlt újraélése közben rádöbben, hogy egy rejtélyes titkos társaság, az Orgyilkosok tagjainak leszármazottja. Saját kíváncsiságától hajtva igyekszik felgöngyölíteni a rejtélyeket, amikkel szembesül Aguilar életén keresztül, és mérhetetlen tudásra tesz szert.
A jelenbe visszatérve minden újdonsült képességére szüksége lesz, hogy szembeszállhasson az orgyilkosok ősellenségével, a nagyhatalmú és elnyomó Templomos renddel.
Callum Lynch ugyan nem jó ember. De azok, akik megmentették és ősei titka után kutatnak, mindennél rosszabbak.

Speciális kiadás[]

A prémium, keménykötésű kiadás egyik exkluzív jellegzetessége, hogy bemutatja az Assassin's Creed Film készítésének részleteit, valamint tartalmaz állóképes felvételeket a filmből és egy speciális kódot, amelyet meglehet nyitni a Ubisoft Club hűségprogramján keresztül.

A speciális kiadás egy napon jelent meg a filmmel, melyben van egy koncepciós rajz, egy interjú Aymar Azaïziaval, háttér informácók a filmben látott Animus újra dizájnozásával kapcsolatban, egy áttekintés a Spanyol Inkvizícióval kapcsolatban, és Ubisoft Club jutalmakat is meglehet nyitni.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed:_The_Official_Movie_Novelization

Advertisement