Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac3Ikonv

Kenway-krónikák
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Kenway-krónikák projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

Az Assassin's Creed III-ban számos ruha áll rendelkezésünkre azoknak,akik teljesítenek bizonyos kihívásokat. Ha egy ruhát feloldasz és felveszel akkor megváltoztatja Connor Kenway megjelenését. Mindazonáltal, ellentétben a páncéllal, a legtöbb ilyen kinézet nem befolyásolja a játékmenetet. Az öltözékeket fel lehet oldani különféle módszerekkel, amelyek alább fel vannak sorolva.

Speciális megjelenés[]

Asszaszin kinézet[]

Ratonhnhaké:ton egyik állandó öltözéke, amit asz 5. szekvencia után oldunk fel. Ezt sokféleképpen tudjuk színezni, melyet a vegyesboltokban tudunk megvásárolni.

Spirituális állat kinézet[]

Ratonhnhaké:ton egyik állandó öltözéke, ami medvebőrből, sas tollakból és farkas irhából készült. Ez a The Tyranny of King Washington letölthető kiegészítőben használhatjuk.

Altaïr kosztüm[]

Altaïr Ibn-La'Ahad által viselt kosztüm, amit feloldhatunk, ha elérjük a 100%-os szinkronizációt az összes szekvencia során.

Ezio kösztüm[]

30 UPlay pontért feloldható Ezio Auditore da Firenze római asszaszin kosztüme, amit az Assassin's Creed: Brotherhood eseményei alatt hordott. A tanya alagsorában lévő állványról aktiválható.

Achilles eredeti kosztüm[]

Achilles eredeti asszaszin kosztüme, mely elérhetővé válik ha befejezzük Achilles örökségét emlékét.

Kidd kapitány kinézet[]

Kidd kapitány ruháját akkor szerezzük meg, ha befejezzük az Oak Island tengeri küldetést.

Aquila kapitány kinézet[]

Connor az Aquila kapitányi öltözéket akkor szerezte meg, miután felkutatta William Kidd kapitány örökségét.

Ez a kinézet nagyban hasonlított az alap Aquila kapitányi kinézetre, de sokkal határozottabb megjelenést biztosított Connor számára.

A kapitányi kinézetet fel lehet oldalni az Assassin's Creed III Deluxe kiadásának megvásárlásával vagy a The Hidden Secrets Pack DLC megvásárlásával.

Kanien'kehá:ka kinézet[]

A Kanien'kehá:ka kinézet feloldható abban az esetben, ha összegyűjtjük az összes tollat a Határvidéken. Ezt a kinézetet viselte Connor eredetileg, mielőtt az asszaszin rend tagja lett volna.

Börtön kinézet[]

Connor börtönben viselt kinézete feloldható, miután megöltük Thomas Hickeyt.

Gyarmati assaszin kinézet[]

A Gyarmati asszaszin kinézet korábban az asszaszin John de la Tour tulajdonában volt. Feloldható ha megvásároljuk az Assassin's Creed III Deluxe kiadását vagy a The Hidden Secrets Pack DLC megvásárlásával.

Ideiglenes megjelenés[]

Haytham Kenway kosztüm[]

Haytham Kenway viselte az 1. és 3. szekvenciák között.

Vörösinges kinézet[]

Haytham Kenway viselte a Braddock expedíció és a Southgate beszivárgás emlék során. Miközben ezt a ruhát viseli a rejtett pengéi láthatatlanok, de ugyanúgy lehet őket használni.

Aquila kosztüm[]

Connor viselte, miközben a tengeri küldetések során az Aquila fedélzetén van.

Zsoldos kinézet[]

Connor viselte a Habok és lángok emlék alatt.

Apróságok[]

  • Ha a köpeny eltérő színűre van festve mint az eredeti attól még a videókban az eredeti színű köpeny lesz látható.
  • Az eredeti koncepció rajzban a Gyarmati assassin köpeny meglehetősen hasonló az eredeti asszaszin köpenyhez, mind a színt és a felszerelést figyelembe véve.
  • Továbbá az eredeti Aquila kapitánya kinézetben 3 ágú kalapot viselt.
  • Connor eredeti karakter dizájnja vékony karcsú volt, de végül a karakterét izmosabbá tették.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_III_outfits

Advertisement