Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonv

Encyclopedia2size

Black Edition.

Az Enciklopédia egy rövid összefoglalás az AC univerzumról, amit az Ubiworkshop készített. Kezdetben artbooknak készült, de a gyűjtött anyagok során, inkább enciklopédiát csináltak belőle.

Az Assassin's Creed: Revelations-ig tartalmazza a játék összefoglalását, valamit különböző concept artokat, amik különböző korú asszaszinokat ábrázolnak.

Encyclopedia White

White Edition.

A Black Edition az Animus Editionben volt benne, míg a a White Edition az Ubiworkshoptól volt rendelhető. Az Assassin's Creed III Ubiworkshop Edition tartalmazni fogja a Second Editiont, ami egy bővített kiadás, mert abban a III. rész eseményei is szerepelnek.

Frakciók[]

Az Enciklopédia három főfrakciót különít el: Templomosok, Asszaszinok és az Első Civilizáció.

Asszaszinok[]

Ebben a Rend története, asszaszinok fegyverei, képességei, és egyebek szerepelnek.

Templomosok[]

Ebben is a Rend története szerepel, majd az Abstergo Industries története, s végül az Animust érdemes még megemlíteni.

Első Civilizáció[]

Ebben az Első Civilizáció története, az emberek teremtésének története, a kettejük közti kapcsolat, valamint az ereklyék kerülnek részletezésre.

Történet[]

A játék története idő és tér szerint csoportosítva, folyamatosan haladva van felosztva.

Középkor[]

Ez rész Altair életéről szól lényegében.

Reneszánsz[]

Ez a rész főként Ezio Auditore da Firenze személye körül forog.

Reneszánsz öröksége[]

Ez a rész az Assassin's Creed: Project Legacy bizonyos eseményeit taglalja.

Amerikai forradalom[]

Spanyol Louisiana[]

Cári Oroszország[]

Ez a rész Nikolai Orelov asszaszinnal foglalkozik.

Jelenkor[]

Ez a rész főként Desmond Milesal foglalkozik, de megtalálható benne Clay Kaczmarek és Daniel Cross is.

Karakterek[]

Ez a rész az összes játék karakterére koncentrál, azonban részletesebben kitér néhány szereplőre:

Helyszínek[]

A részletezett helyszínek listája:

Kiadásai[]

Első kiadás[]

Második kiadás[]

Harmadik kiadás[]

Apróságok[]

  • A könyv 256 oldalas.
  • A könyv gerincén egy rejtett üzenet olvasható, ha megfejtjük: „Három élet gürcölt. Három élet elveszett. Három üzenet kézbesítve: az üdvözlés, a figyelmeztetés és a kinyilatkoztatás.
  • A könyv elsősorban concept artokat használ.

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Encyclopedia

Advertisement