FANDOM

Ikonv

Assassin's Creed: The Fall
ACTF-logo
KiadóWildstorm Comics
ÍróKarl Kerschl és Cameron Stewart
Megjelenés (USA)Első rész:
2010. november 10.
Második rész:
2010. december 1.
Harmadik rész:
2011.február 9.
Megjelenés (EU) Első rész:
2010. november 10.
Második rész:
2010. december 1.
Harmadik rész:
2011.február 9.
MűfajAkció, Történelem
Formátum(ok)Képregény
ISBN-szám987-2-924006-00-9
NyelvAngol Francia

Az Assassin's Creed: The Fall egy képregény minisorozat, melyet Cameron Stewart és Karl Kerschl írt, és a WildStorm adott ki. A kiadvány 3 számból áll, melyekben az orosz Asszaszin, Nikolai Orelov életútját követhetjük végig a 19. század végén és a 20. század elején. Genetikai emlékeit a jelenben élő leszármazottja, Daniel Cross éli át újra, a vérzés effekt természetes verziójának köszönhetően.

A sorozattal eredetileg Ezio Auditore történetét akarták kibővíteni, de egy teljesen új történelmi környezet nagyobb szabadságot biztosított az alkotóknak. Ennek ellenére a történet alapját itt is a régóta tartó Templomos-Asszaszin ellentét képezi.

LeírásSzerkesztés

Első részSzerkesztés

Második részSzerkesztés

Harmadik részSzerkesztés

Különleges kiadásokSzerkesztés

Deluxe kiadásSzerkesztés

A The Fall Deluxe kiadás egy "puha" borítású speciális kiadása a "The Fall" képregény trilógiának, és tartalmaz egy exkluzív 10 oldalas epilógust, ami egyben egy átvezető a következő képregény sorozathoz az Assassin's Creed: The Chain-hez . Ez a kiadás összesen 128 lapból áll az exkluzív epilógussal és az így készült részel együtt véve.

Subject 4Szerkesztés

Az Assassin'S Creed: Subject 4, egy hamarosan megjelenő, UbiWorkshop exkluzív kiadása amely magába foglalja az Assassin's Creed: The Fall-t és az Assassin's Creed: The Chain-t.

A színfalak mögöttSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

AbstergoEgy nagyobb képgaléria kapcsolódik a(z) Assassin's Creed: The Fall című cikkhez. Kattints ide, hogy megtekinthesd!

VideóSzerkesztés

Assassin's Creed The Fall képregény bemutató (magyar felirattal)

ForrásSzerkesztés