Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonv

Assassin's Creed: Eretnekség (könyv)
KiadóUbisoft
ÍróChristie Golden
Megjelenés (USA)2016. 11. 15.
Megjelenés (EU) 2017. 05. 04.
Megjelenés (Magyarország)2017. 01. 24.
MűfajAkció, történelmi
Formátum(ok)Papírkötésű
ISBN-szám978-1945210020
NyelvAngol, Magyar, Cseh, Német

Az Assassin's Creed: Eretnekség Christie Golden tollából származó novella. Az Amerikai Egyesült Államokban 2016. november 15.-én jelent meg. Magyarországon a Fumax Kft. jóvoltából 2017. január 24.-én jelent meg.

Szinopszis[]

Új, az Assassin’s Creed univerzumában játszódó történet a New York Times bestsellerszerzőjétől, Christie Goldentől! A magas rangú templomos, Simon Hathaway miközben egy Jeanne d’Arc oldalán harcoló őse emlékeit éli újra, lassanként a múlt olyan titkaira bukkan, amelyek veszélyes következményekkel járhatnak… nem csak rá, hanem az egész Templomos Rendre nézve.
Végtelen összecsapás. Ősi bűn. Új felfedezés.
Simon, mint a templomosok Belső Szentélyének tagja hideg fejjel és a szokott gyakorlatias hozzáállásával lát munkához az Abstergo Industry történelemkutatási részlegének új vezetőjeként.
Azonban csillapíthatatlan kíváncsiságának köszönhetően magával ragadja a lehetőség, hogy őse, a legendás Jeanne d’Arc mellett harcoló Gabriel Laxart emlékein keresztül első kézből tapasztalja meg a történelmet.
Amikor első projektje részeként belép egy újonnan tervezett Animusba, meglepő tényekre bukkan arról, hogy milyen mélyen húzódik a templomosok és az orgyilkosok közötti konfliktus, és hogy mi mindenre képes Gabriel a nőért, akit egyszerre szeret és csodál.
És köztük a legveszélyesebb igazságra: Hogy ki az eretnek… és ki az igazhitű.

Speciális kiadás[]

Ez a prémium kemény kötéses kiadás jellegzetessége az exkluzív művészi vázlatok és egy interjú a háttérről, és persze egy speciális kód, melyet aktiválni tudunk a Ubisoft Club hűségprogramján keresztül.

A könyv a speciális kiadással együtt került a boltokban, melyben Jose Holder 8 exkluzív illusztrációja van (egyikük engedélyt az egy rejtett URL címhez, mely a könyv borítóján van), interjú a szerzőkkel, Aymar Azaïziaval és Anouk Bachmannal, és a Ubisoft Clubon keresztül aktiválható kód 20U pontot tartalmaz, egy klub jelvényt, és 500 klub tapasztalati pontot (xp-t).

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed:_Heresy

Advertisement