FANDOM

Ikonac2Ikonackr
Ikonlezárt

Fájl:NtW 6.png

Az Arany Maszk egy olyan tárgy, amivel meghívást kapott bármely polgár Marco Barbarigo 1486-ban megrendezett Karneváljára, mint díszvendég.

A Karnevál ideje alatt Ezio Auditore ellopta Marco testőrétől, Dante Morotól, hogy bejusson a bálra, és megölje a Dózsét.

Története

A Karneválon négy kihíváson kellett részt venni. Aki minden versenyen győzedelmeskedett, annak jutalma az Arany Maszk volt. A megmérettetés futóversenyből, „ragadd el a zászlót” játékból, nők elbájolásából és ökölharcból állt. Mikor Ezio megnyert három versenyt és úgy tűnt, hogy a fináléban is övé lesz a győzelem, akkor a bírát lefizetve Silvio Barbarigo, az utolsó pillanatban késsel felfegyverezett őröket küldött ellene. Bár, Ezio elbánt mindegyik katonával, azonban győzelmet nem neki ítélték meg. Helyette Dante Moro kapta meg a Maszkot.

Hogy megszerezzék az álarcot Teodora, Antonio és Ezio új tervet eszelt ki. A nővér figyelmeztette őket, hogy nem lehet hamisítani a Maszkot, mert sorszámmal látták el, így hamar kiszűrik, ha esetleg valaki egy másolattal akarna bejutni a bálra. Ezio az idő sürgetése miatt meg akarta ölni Dantét, de Antonio inkább azt javasolta, hogy lopja el a Maszkot, Teodora lányai segítségével, akik majd elvonják Moro figyelmét, míg ő kizsebeli.

A sikeres lopás után, felvette a Maszkot és elment Marco Barbarigo báljára. Az ünnepségen mindvégig ebben mutatkozott, és az utána eredő Dante és templomos őrök elől is sikeresen elrejtőzött. Majd a tűzijáték keltette hangzavarban megölte Marcot a rejtett pisztollyal.

Apróságok

  • Az ilyesfajta maszkot, ami a teljes arcot elfedi Bautának nevezik.
  • Bár Teodora nővér figyelmezteti Eziot, hogy „minden Maszk számozva van”, a Dózse báljának bejáratánál az őr nem ellenőrzi, és semmilyen látható jel nem utal arra, hogy a Maszk különbözne a többitől.
  • Több gyalogoson is van Arany Maszk van a velencei Dorsoduo negyedben, de őket nem lehet megölni, vagy kirabolni.
  • Az Arany Maszk a második és egyben utolsó amit Ezio visel Assassin's Creed II-ben. Az első egy sima ezüstből készült álarc, amit Leonardo da Vinci adott neki, hogy jobban elvegyüljön a Karneválon.
  • Az Arany Maszk viselete nincs hatással a körözési szintre.
  • Az Arany Maszkot csak a 9-ik szekvenciában lehet használni.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Golden_Mask