FANDOM

Ikonacbh

1000px-Anticomap

A körzet térképe

Az Antico körzet (magyarul: Régi negyed) Róma négy kerületeinek egyike. A körzetben sok romos épület volt, kevés a használható ház benne. Néhány kis település van területén, amiket hosszú utak kötnek össze. Ebben a körzetben van a legkevesebb épület. Dombos táj, sok az erdős és füves rész benne.

A 16. század elején úgy mint a Campagna és a Centro körzet, ez a terület is a Borgia tornyok hatása alá került, leépült. Három torony volt a területén, mindegyikben egy Borgia kapitány volt. 1503-ban Ezio lerombolta az összes tornyot, elindította az üzleteket újra. A híres Tolvaj céh, a La Volpe Addormentata is helyre állt, egy fogadóban álcázva, La Volpe kérésére, hogy segíthesse barátját Eziot, a Borgia elleni harcban.

Ezio talált itt 4 Romulus rejtekhelyet, mindegyiket a kerület nevezetességei alatt, melyek a Colosseum, a Palazzo Laterano , a Piramide Cestia és a Terme di Traiano.

VárosképSzerkesztés

1000px-La Volpe Addormentata 1

A tolvajcéh

Az Antico kerület átfogja az egész déli területet Rómában. Sok szép régi látványosság található területén, amiről a nevét is kapta.A szomszédos a Centro és a Campagna körzet. Itt található:

LátványosságokSzerkesztés

Collosseum

A Colosseum a leghíresebb épülete a körzetnek

Antico kerület legjelentősebb építményei:

  • Colosseum
  • Terme di Traiano
  • Piramide Cestia
  • Palazzo Laterano
  • La Volpe Addormentata
  • Terme di Caracalla

ApróságokSzerkesztés

  • Ebben a körzetben van a legtöbb Romulus rejtekhely
  • A zsugorított fej, a legritkább értékesíthető elem, ezen a területen található meg.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Antico_District