FANDOM

Ikonac2IkonacbhIkonackr

"Nagy erővel bír, s elég könnyű ahhoz, hogy teljes szabadságot adjon..."
Kódex, 19. oldal[src]
Armor of Altaïr v

Altaïr páncélja egy elpusztíthatatlan páncél szett, amit Altaïr Ibn-La'Ahad készített, felhasználva az Alma erejét. Halála után a Auditore-villa alatti Szentélyben zárták el. Később az Asszaszin Rend egy másik tagja, Ezio Auditore da Firenze kinyitotta a páncélt védő zárakat, és használatba is vette Altaïr örökségét.

MegjelenésSzerkesztés

A páncél fém részeinek egyfajta arany árnyalata van, míg a bőr részek feketék, vagy sötétbarnák. A legtöbb mellvérttel ellentétben, ez nem egy darabból, hanem többől áll.

A páncéloz járó ruházat amellett, hogy fekete, hosszabb, mint Ezio alap ruházata, s inkább emlékeztet Altaïr köntösére.

TörténetSzerkesztés

Harmadik Keresztes hadjárat és a KözépkorSzerkesztés

Zw-codex-19

Altaïr rajza a páncélról, a Kódexben.

Al Mualim halálát követően, Altaïr magához vette az Almát, és elfogadta a Mentor rangot.

Később az ereklye tudását felhasználva, készítette el ezt az elpusztíthatatlan páncélt. Az Éden darabját felhasználva felfedezte egy új fémnek a tulajdonságait, amiből kikovácsolta a páncélt. A Kódexben azonban azt írja, hogy elpusztította a tervrajzokat, mert túl hatalmasnak tartotta a páncél képességeit.

ReneszánszSzerkesztés

Altaïr halála után a páncélt az Auditore-villa alatti Szentélyben helyezték, s elzárták egy fém kapuval, amit csak hat darab Asszaszin pecséttel lehet feloldani, amiket az Asszaszin sírkamrákban rejtettek el.

1491-ben, végül Ezio összegyűjti mind a hat pecsétet, és kinyitja a páncélt rejtő kaput. Végül ebben a páncélzatban küzd meg Rodrigo Borgiaval.

Később Monteriggioni ostromakor egy ágyúgolyó eltalálja a páncélt, majd a romok maguk alá temetik.

Desmond Miles a jelenkorban – vérzés effektnek köszönhetően- látja az öreg Ezio szellemét, aki viseli a páncélt. Így elképzelhető, hogy Cesare Borgia halála után visszament megkeresni a páncélzatot.

StatisztikaSzerkesztés

Páncéldarab Életerő Ellenállás
Altaïr vállvértje 4 8(eltörhetetlen)
Altaïr mellvértje 6 8(eltörhetetlen)
Altaïr alkarvédője 2 8(eltörhetetlen)
Altaïr lábszárvédői 3 8(eltörhetetlen)

ApróságokSzerkesztés

1000px-Altaïr armor concept

Da Vinci mechanikus páncélja

Assassin's Creed II

  • Egy concept art szerint a páncélt eredetileg Da Vinci mechanikus páncéljának hívták, s egy szerkezeti rajz is található róla.
  • A csuklya hátulján található varrás az asszaszinok jelére hasonlít.
  • Érdekesség, hogy a páncél alatt a ruha a Reneszánszkori alap köntösre emlékeztet, Altaïr Középkori köntöse helyett, bár sokkal díszesebb. Így valószínű, hogy maga a ruha később lett hozzáadva a páncélhoz.
  • A többi páncéllal ellentétben, ennek a részeit csak együtt lehet viselni, és nem lehet egyenként felszerelni, mint a többi páncélt. Valamint nem is színezhető.
  • A teljes Missaglias páncélnak ugyanannyi életereje és ellenállása van mint Altaïr páncélzatának, de az összetörhető.

Assassin's Creed: Brotherhood

  • Ezio a játék elején elmagyarázza, hogy azért érte túl Rodrigo döfését, mert a páncél megállította. Ebből az következik, hogy Ezio a múltban biztos, hogy összeszedte a páncélt, azonban a játékban ez nem kötelező.
  • Altaïr páncélja és Brutus páncélja ugyanolyan értékekkel rendelkeznek.
  • Csak kozmetikai jelleggel, de az Assassin's Creed: Brotherhoodban feloldható a páncél Uplayen 20 pontért.
  • Ezio kétszer húzza le a csuklyáját miközben Altaïr páncélját viseli. Egyszer a Villaostromakor, s az utolsó Cristina emlékben.
  • Az Assassin's Creed: Project Legacyben az Elit asszaszinok Altaïr páncélját viselik.
  • Miután megérkezünk Monteriggioniba ugyan viseljük Altaïr páncélját, s az életerőnk is olyan, mintha rajtunk lenne, de a páncél menü azt mutatja, hogy nincs rajtunk páncél.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Armor_of_Alta%C3%AFr