Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac1

Akvizíció
Acquisition-memory
Technikai adatok
LeírásKudarc! De nem hibáztatom magam. Ha Malik nem tartott volna vissza, akkor Robert de Sablé halott lenne és a kincs a miénk lenne. Al Mualim biztosan látni fogja az utamat.
MegjelenésAssassin's Creed
Memória típus
KövetkezőKudarc
Történelmi adatok
ŐsAltaïr Ibn-La'Ahad
HelyszínJeruzsálem, Ajjúbida-dinasztia
Dátum1191. július

Akvizíció egyike Altaïr Ibn-La'Ahad genetikai memóriájának reprezentációja, melyet újraélt Desmond Miles 2012-ben.

Leírás[]

Altaïr Ibn-La'Ahad, Malik Al-Sayf és testvére Kadar mesterük a Jeruzsálemben található Salamon templomába küldte őket, hogy megszerezzenek egy fontos műtárgyat. Rövidesen, miután a 3 asszaszin megtalálta a főkamrát, ami otthont adott a legendás Frigyládának. Rajtuk kívül Robert de Sablé és emberei már ott voltak, – figyelmen kívül hagyva ellenségeiket – kik szintén a kincset akarták.

Dialógus[]

Solomonoldmankilled

Malik és Kadar szemtanúja, hogy Altaïr megöl egy ártatlant.

Altaïr keresztül ment az öregen, ki mögött három asszaszin volt.

  • Malik: Várj! Kell lennie más módnak. Neki nem kell meghalnia!

Gyors lépéseket hallva, Altaïr letérdeltette az öreg embert maga elé, mielőtt a pengéjével megölte volna.

  • Kadar: Kiváló csapás. Pengédet szerencse pártolja.
  • Altaïr: Ez nem szerencse - ez tudás! Ha tovább figyelsz, még tanulhatsz is.
  • Malik: Valóban. Megtanít téged, hogyan vedd semmibe mindazt, amire a Mester tanított minket.
  • Altaïr: Mert te hogyan csináltad volna?
  • Malik: Én nem hívtam volna fel magunkra a figyelmet. Nem vettem volna el egy ártatlan életét. Én követtem volna a hitet.
  • Altaïr: „Semmi sem igaz, minden megengedett.” Emlékezzetek e szavakra. Nem az számít, hogyan végezzük a feladatunkat... csak az, hogy teljesítsük.
  • Malik: De ez nem a mi módszerünk...
  • Altaïr: Az enyém jobb.
  • Malik: (csalódottan széttárja kezét)Én előremegyek. Lehetőleg ne szégyeníts meg minket még jobban.
  • Kadar: Mi a feladatunk? Fivérem nem volt hajlandó többet mondani nekem, csak annyit, hogy vegyem megtiszteltetésnek, hogy veletek tarthatok.
  • Altaïr: A Mester úgy véli, a templomosok találtak valamit a Templomhegy alatt.
  • Kadar: Kincset?
  • Altaïr: Nem tudom. Csak az számít, hogy a Mester fontosnak tartja, máskülönben nem engem kért volna meg rá, hogy megszerezzem.

Altaïr és a többiek folytatták útjukat befelé, és közben megöltek egy magányosan őrködő templomost.

Solomonark

Az asszaszinok felfedezik a ládát

  • Malik: Ott! Az biztos a Láda!
  • Kadar: A... Láda... a Frigyláda?
  • Altaïr: Ne legyetek bolondok. A Láda nem létezik. Csak mese.
  • Kadar: Akkor mi az ott?
  • Malik: Csendet! Jön valaki!

Néhány templomos lép be a terem lenti bejáratán.

  • Robert: Ezt még napkelte előtt át kell vinnünk a kapun! Minél előbb a kezünkben van, annál hamarabb fordíthatjuk figyelmünket azokra a kutyákra Maszjáfban!
  • Altaïr: Robert de Sable! Az ő élete az enyém!
  • Malik: Nem! Az a dolgunk, hogy visszaszerezzük a kincset és csak akkor foglalkozzunk Roberttel, ha szükséges.
  • Altaïr: Ő áll köztünk és aközött! Én azt mondom, szükséges.
  • Malik: Légy józan, Altaïr!
  • Altaïr: Úgy érted, gyáva. Az az ember a legnagyobb ellenségünk... és most esélyünk nyílt megszabadulni tőle.
  • Malik: Két tételét már megszegted a hitünknek. Most megszegnéd a harmadikat is? Ne sodord veszélybe a Testvériséget!
  • Altaïr: Felettetek állok - mind rangban, mind jártasságban! Ezt jobban kéne tudnotok ah-hoz, hogy megkérdőjelezzetek engem.

Altaïr lemegy és odalép a templomosok elé.

AC1 Solomon's Temple Altair attacks Robert

Robert megakadályozza Altaïr gyilkossági kísérletét

  • Altaïr: Megállni, templomosok! Nemcsak nektek van itt dolgotok.
  • Robert: Áh! Nos, ez megmagyarázza az eltűnt emberemet. Aztán mit akartok?
  • Altaïr: Vért.
  • Malik: Ne! Ne tedd!

Altaïr Robert felé döf. Malik megpróbálja megfogni a kezét, amivel épp eléggé meglöki őt ahhoz, hogy Robert megfoghassa. Egymásnak feszülnek.

  • Robert: Fogalmad sincs, mibe ártod bele magadat, asszaszin. Csak azért kímélek meg, hogy visszatérhess a mesteredhez és átadhass neki egy üzenetet: a Szentföld mind az ő, mind a bérencei számára elveszett. Menekülnie kéne, amíg még teheti! Ha itt maradtok, mind halál fiai vagytok!

Átlöki Altaïrt a kitámasztott bejáraton, ami beomlik, elvágva őt a többiektől.

  • Robert: (kiáltva)Fegyverbe, emberek! Öljétek meg az asszaszinokat!

Altaïr keresztülmászva a Templom romjain végül egy kitört falszakaszhoz ér.

Kimenetel[]

Altaïr elbukott, hogy megszerezhesse a kincset a Frigyládából és megalázott lett Robert de Sablé által. Továbbá, a két Al-Sayf testvért ért sérülések, Kadar meghalt, Malik elvesztette a karját.

Galéria[]

Forrás[]

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Acquisition

Advertisement