Ikonac2IkonacbhIkonacr

ACII Guard v

Egy agilis.

A gyors őrök, más néven az agilisok enyhén páncélozott, fürge mozgású őrök voltak. Ők voltak az egyetlen őrök, akik többé kevésbé el tudták sajátítani az asszaszinok által használt szabadfutás néhány mozdulatát.

Ők gyakrabban menekültek el a harcmezőről, hogy a közelben lévő őrökkel tudathassák az ellenség honlétét. Az ellenfelük menekülése közben a sima őrök egymás mellett felzárkózva várták az alanyt, míg az Agilisok közvetlen a célpontra mentek. Mindig rövid pengét használtak a harcban.

Harcban[]

640px-AC2 Agile Combat

Ezio harcol egy agilissel.

Az agilisok támadásai nem erősek, nem okoznak nagyobb kárt. Ehelyett rendkívül gyorsak, könnyen el tudnak ugorni a támadások elől. A harc ezen formája tette őket nagy csoportokban halálossá.

Ezio Auditore türelemmel tudta legyőzni őket. Vagy gúnyolással támadásra késztette, vagy várta hogy támadjanak, utána kivédte. A Római agilisok képzettebbek voltak, őket csak sorozatölés közben lehetett megölni.

Alapértelmezetten összekombinált támadásokkal lehet legyőzni a Gyors őröket, amik csökkentik a fegyvereik hatékonyságát; majd a lihegésük jelzi, hogy elfáradtak. Ezt a taktikát Ezio használta a zsoldosokkal Monteriggioniban.

Az üldözés során a gyors őrök követhetik áldozatukat utcákon és háztetőkön egyaránt. Többnyire tőrrel támadnak, hogy lelassítsák áldozataikat és, hogy szövetségeseik utolérjék őket.

Jellemzők[]

A gyors őrök több városban is megtalálhatóak, de gyakoribbak a nagyobb városokban, általában erősebb őrök mellett tűnnek fel. Egy gyors őr páncéljának köszönhetően sokkal gyorsabb, mint magasabb rangú társai.

Fegyverzet[]

Név Sebzés Gyorsaság Eltérítés
Gyilok 2 4 1
Szultán kés 3 5 3
Henteskés 4 3 5
Notched Cinquedea 5 5 4

Apróságok[]

Galéria[]

Forrás[]