Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonacr

Mediterrán
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Mediterrán projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

A Terrakotta héj egy nagyon törékeny burkolat, ütődéskor azonnal robban.

Ez a fémbevonat 3 másodperc után robban.

A cseresznyebomba hangos robbanással robban fel, odavonzva minden közelben lévőt.

5 másodperc után robbannak, a gyantával bevont bőrtasak bármilyen felületen képes megtapadni.

A szirom bomba egy mérgező felhőt bocsájt ki, az lassan nyomorítja meg mindazokat, akik belélegzik a füstjét.

A füstbomba elvakítja az áldozatot. Használd a saslátást, hogy észrevedd a füst alatt a célpontokat.

A villám bomba nagy robbanó erejével megnyomorítja az ellenséget.

A repesz bomba öl, vagy súlyos sebeket ejt a robbanáskor kilőtt repeszek által.

A csalifüst csendes, de sokáig tartó füstöt ereget, odacsal minden katonát aki meglátja.

A tüske bomba apró szegecseket lő szerteszét, így teszi mozgásképtelenné a gyalogos ellenséget, ezzel sebezhetőek lesznek a harcban.

Az arany bomba csillogó pirit érméket szór szét, odavonzva a tömegeket, akik agresszívvá válnak, bármilyen őr közeledik feléjük.

A véres bomba vért spriccel az áldozatai köré, így megrémiszti őket, elkábítja őket a félelemmel, hogy megsebesültek.

A bűzbomba undorító szaggal áztatja át áldozatait, senki nem mer a közelükbe menni. Hasznos, ha szétakarunk választani egy tömeget.

Ezt a vezetéket vékony drótszálak veszik körbe. Amint valaki rálép, beindítja a detonációt.

Advertisement