Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonackfcIkonarend
Ikonlezárt

Accipiter Alemann tábornok, a Liberalis Circulum tagja. 259-ben, Accipiter vezette az Alemann erőket a harcba, szerte Gallián át a terület megszerzése érdekében.

Élete

259-ben, Accipiter megszerezte az Ankhot, az Éden darabját. Megbeszélt egy találkozót unokatestvérével és magával vitte az Ankhot, annak védelmében, majd azon kapta magát hogy egy sereg rómaival harcol. Miután az Allemanok megnyerték a csatát, Accipiter eszméletlenül találta Aquilust Gracchus, római tábornok sátrában. Accipiter elvitte magához és ápolta a sebeit.

Amikor Aquilus másnap reggel visszanyerte eszméletét, beszámolt neki a csata lezajlásáról, és folytatták útjukat Aquilus célállomásához. Megálltak a közeli folyónál, ahol Accipiter átadta Aquilusnak a tárgyat. Miután Aquilus elegett tett Accipiter sürgős kérésének, hogy Alemannok az otthonát kímélje a hadjárattól, a páros útja ketté vált, Accipiter visszatért az Alemannokhoz.

Ugyan ebben az évben Acciptier részt vett egy másik csatában a rómaiak ellen, ahol számos katonával végzett. Az Alemanni győzelmet még aznap megünnepelték és Acciptiert testvére, Cuervo, a ibériai Liberalis Circulum tagja fogadta, akit nem ismert meg elsőre. Cuervo utazásairól mesélt Lugdunumban, ahol megtudta hogy az Alemannok Galliát tervezik meghódítani. Kihangsúlyozta a Lugdunum jelentőségét a Liberalis Circulumnak, Cuervo azt javasolta Accipiternek, hogy kössenek szövetséget a város prefektusával, megkímélve a kifosztástól, ezzel profitot termelve az Alemannoknak. Accipiter elfogadta a feltételeket.

Accipiter találkozott Lugdunum prefektusával, a városfalán kívül. Védelmi díjat követelt a város biztonságáért cserébe, amivel eleinte a prefektus nem értett egyet, végül meghallgatta Accipiter igényeit és elfogadta azt. A prefektus csatlakozott egy másik férfihoz, akivel Aquilus letartóztatásának tervéről beszélt. Accipiter kifülelte a prefektus tervét, kiosztotta az összes aranyát emberei közt, és unokatestvéréhez sietett. Átkutatva Aquilus villáját, csak a szobalányt találta, aki közölte vele, hogy a római őrök feleségével, Valeriaval, együtt kihallgatásra vitték Rodumnába.

Accipiter követte a rómaiak nyomát, és végül rajtaütöttek a római konvojon, ami Aquilust és Valeriat tartotta fogságban. Az egyik római őr, miután eszrevette az Alemannt, elvágta Aquilus torkát, ám ezután mindkettővel Accipiter végzett íja segítségével. Az Alemann megmentette a terhes Valeriat, és Aquilus holttestét bebugyolálta egy rongyba. Miután elmenekültek a helyszínről, tábort ütöttek, ahol Acciptier kérte Valeriát hogy az Ankhot rejtse el egy biztonságos helyre, mivel Acciptier maga is háborúban volt, és nem akarta kockáztatni az ereklyét azzal, hogy állandóan magánál hordja

Szemelyisége és jellemvonásai

Accipiter egyszerre volt barbár és hűséges családjához. Annak ellenére, hogy egyszerre két oldalon állt, részben gall és részben római tagja volt a Liberalis Circulumnak, Aquilus mellett. Accipiter átvette unokatestvére szerepét a csatatéren, és megesküdött hogy megkíméli annak városát.

Accipiter tehetséges parancsnok is volt, vezetett támadásokat a Rajnán és a Dunán is. A lemorzsoló hadviselést tartotta jónak, mivel katonai pályafutása római táborok és erődítmények ellen irányult. Eltekintve unokatestvére és Lugdunum felett, Acciptier számos győzelmet aratott magának és népének, taktikájával és bátorságával a csatatéren.

Apróságok

  • Accipter név latin eredetű, melynek jelentése "sólyom". Feltehetően az accipiō igéből származik, melynek jelentése "elvenni, megszerezni".

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Accipiter

Advertisement