Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkonabIkontrend
Ikonlezárt

"Ha elhelyezhetnénk az Éden egy darabját egy műholdban, és azt a Föld felé irányíthatnánk... nos, az utópia karnyújtásnyi távolságba kerülne."
Warren Vidic[src]
Keeping an eye on humanity

Az Abstergo-Szem orbitális pályán

Abstergo-Szem, avagy egyszerűen a Szem egy olyan műhold, melyen elhelyeztek volna egy Édeni almát, és 2012. december 21-én állították volna Föld körüli pályára az Akashic Műhold Plexus záróköveként. A nyilvánosság felé a Szem, mint egy felhasználóbarát kommunikációs műholdként volt kommunikálva.

A műhold indítása az Abstergo Industries egyik indítványa volt, titokban a templomosok által megtervezve, hogy az Édeni rész erejével bebiztosítsák az Új Világrendet.

Kilövés

Satellite triangulation

Műholdas háromszögelés

Bár az indítást kezdetben december 21.-e előttre tervezték, valamikor 2012. szeptemberében, az Abstergo egy sajtótájékoztatón bejelentette, hogy a lefedettségi terület növelése és a szolgáltatás minőségének javítása érdekében elhalasztják a Szem kilövését. A valódi indok azonban az volt, hogy az Abstergo meg kellett találjon egy újabb Édeni részt, mivel az előző birtokukban lévő Darab megsemmisült.

Emellett a Földi és űri időjárási hatások, különösen a napkilövések alapján december 21-ét jelölték ki mint "legmegfelelőbb időpont". Végül az Abstergo kénytelen volt végleg elállni a műhold kilövésétől, részben képtelenek voltak időben megszerezni egy Édeni Részt, részben a templomosok kettős ügynökének, Lucy Stillman kudarcának következményének köszönhetően.

Amikor az asszaszin Desmond Miles, Juno irányítása alá került a Kamrában, megölte Lucy-t, nem tudva kettős szerepéről. Juno mindez után beszámolt neki a másik lehetőségről, ha Desmond ellenállt volna neki. A vízióban Lucy sikeresen az Abstergo kezébe adta az Almát, amit a Szembe szereltek volna. Azonban a Szem kilövésének napján felrobbant volna, aminek következtében az emberiség kihalás közeli állapotba került volna a napkitörés miatt.

Hatások

Early ASP model

Korai ASP modell

Alsó orbitális pályára állva a Szem fel kellett volna erősítse az Édeni alma erejét és az Abstergo megfigyelési képességeit, hogy így könnyen megtalálhassák az "ígéretes személyeket".

Bár ez nem lett bebizonyítva, korai vizsgálatok arra engedtek következtetni, hogy a műhold elősegítette volna nyers adatok összegyűjtését, és "felébresztette volna az emberekben azt, ami a miénk kellett volna legyen létrehozásunk pillanata óta."

Forrás

http://www.assassinscreed.wikia.com/wiki/Eye-Abstergo

Advertisement