Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
IkontrendIkonab
Ikonlezárt

"Az emberi testnek van szíve. A Földnek van magja. Mindennek megvan a maga középpontja, ahonnan a legmélyebb ereje származik. A Templomos Rendnek is megvan a maga Belső Szentélye. Kilenc tagból kell állnia, háromszor háromból."
Alan Rikkin felkonferálja Simon Hathawayt.[src]
Fájl:Inner Sanctum and black cross.jpeg

A Kilencek egy "Sötét Keresztest" vallatnak

A Templomos Rend Belső Szentsége, avagy a Kilencek, egy olyan szervezeten belüli csoport, melyben a Templomos Rend legkiválóbb és legprominensebb tagjai tartoznak. A belső szentélyt magába foglaló kilenc Mester Templomos, a legmagasabb pozíciót töltötte be az Abstergo Industries és leányvállalatain belül, valamint tagjai elméletben teljes tudatában az összes Templomos tervnek.

Bármilyen főbb határozatot követően, a Kilencek döntését felülvizsgálják az Őrzők, majd a tervezet továbbirányul a tábornokok, valamint Vének Tanácsa felé. A tagok feladata közé tartozik, hogy felügyelje a Nagymestereket az egész világon, felügyelve őket és szigorúan ellenőrizve a létszámot.

A belső szentség névtelen és rettegett inkvizítorai, a Sötét Keresztesek, a Templomos Kódex végrehajtói voltak a Kilencek alatt. A szentély engedélyezte számukra, hogy minden szükséges eszközt felhasználjanak, legyen az halálos akár, hogy kiírtsák az írmagját a korrupciónak a Templomos Rend ágaiban, az újoncoktól a nagymesterekig.

Rituális öltözék

Simon Hathaway a Kilencek közé való beavatása során megjegyezte, hogy palástját kézzel készítették, nem pedig gépek, a juh nyírásától a gyapjú fésüléséig, fonásáig, szárításáig és festéséig minden munkát emberekkel végeztettek.

Ez is megmutatja, hogy ezek a palástok nagyon hasonlítottak, mint amiket őseik hordtak évszázadokkal korábban. Ezen autentikusságba beleölt munkát, mint történész, mindenkinél jobban értékelte és csodálta azt.

Ismert tagjai

Jelenlegi tagok

Egykori tagok

Apróságok

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Inner_Sanctum_of_the_Templar_Order

Advertisement