FANDOM

Ikonac1Ikonacr
Ikonlezárt

"A Farm. Nagyjából olyan volt, mint Maszjáf. Csak nem annyira... szörnyű. Egy apró kis közösség a semmi közepén. Nagyjából harmincan éltünk ott, tudja, a térkép szélén túl."
Desmond Miles a Farmról mesél.[src]
ACi-TheOldFarm

A Farm maradványai 2013-ban.

A Farm egy asszaszin egylet volt, amely a dél-dakotai, Black Hills hegységben helyezkedett el, Rapid City közelében. A közösség nagyjából harminc főt számlált, de nem mindegyikük volt az Asszaszin Testvériség tagja.

Itt született és élte le gyermekkori éveit Desmond Miles, hogy a világtól elzártan, ezen a helyen egy igazi asszaszinná képezhessék ki.

William Miles, Desmond édesapja, folyamatosan felhívta fia figyelmét a rájuk leselkedő ellenségre, aki ellen fel kell készülni, de ahogy Desmond fogalmazott: "Soha nem jött senki. Soha nem is történt semmi." Többek között ez és az a tény, hogy az asszaszinok soha nem hagyhatták el az egyletet arra döntésre sarkallták Desmondot, hogy megszökjön a Farmról és megismerje a külvilágot.

2012-ben, mikor az asszaszinok megpróbálták kiszabadítani a fogságba esett Desmondot az Abstergoból, Warren Vidic kiderítette, hogy az asszaszin támadók az utolsók voltak a Desmond szülőhelyéről származó csoportból. Mikor egyszer Desmond érdeklődött Lucytól - az Abstergo laboratóriumban dolgozó, titkon asszaszinként tevékenykedő lánytól - szülei hogylétéről, a lány azt válaszolta, nem tudja, hogy meg tudtak-e szökni. Annyi bizonyos, hogy William Miles meg tudott. Később William kapcsolatba lépett a csapattal és ez alátámasztotta az életben maradását. Ezt követően, a Nagytemplomban Desmond felfedezte, hogy édesanyja nem halt meg.

2013. szeptember 6-án, Shaun és Rebecca meglátogatták a Farm romjait, amikor Dél-Dakotán haladtak keresztül. Rebecca felidézte Desmond emlékét, és megjegyezte, hogy nem is ismerték igazán. Shaun nem értett vele egyet, ezért nyugtatásképpen felelevenítette, hogy rengeteg közös kalandjuk volt és talán változást tudtak elérni.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/The_Farm