FANDOM

Ikonac1Ikonacr
Ikonlezárt

"A Farm. Nagyjából olyan volt, mint Maszjáf. Csak nem annyira... szörnyű. Egy apró kis közösség a semmi közepén. Nagyjából harmincan éltünk ott, tudja, a térkép szélén túl."
Desmond Miles a Farmról mesél.[src]
ACi-TheOldFarm

A Farm maradványai 2013-ban.

A Farm egy asszaszin egylet, amely Dél-Dakota államban, Black Hills hegységben található, Rapid City közelében. A közösség nagyjából harminc főt számlált, de nem mindegyikük volt az Asszaszin Testvériség tagja.

Itt született és élte le gyermekkori éveit Desmond Miles, hogy a világtól elzártan, ezen a helyen egy igazi asszaszinná képezhessék ki.

William Miles Desmond édesapja folyamatosan felhívta fia figyelmét a rájuk leselkedő ellenségre, aki ellen fel kell készülni, de ahogy Desmond fogalmazott: "Soha nem jött senki. Soha nem is történt semmi." Többek között ez és az a tény, hogy az asszaszinok soha nem hagyhatták el az egyletet arra döntésre sarkallták Desmondot, hogy megszökjön a Farmról és megismerje a külvilágot.

2012-ben mikor az asszaszinok megpróbálták kiszabadítani a fogságba esett Desmondot az Abstergoból, Warren Vidic kiderítette, hogy az asszaszin támadók az utolsók voltak a Desmond szülőhelyéről származó csoportból. Mikor egyszer Desmond érdeklődött Lucytól - az Abstergo laboratóriumban dolgozó, titkon asszaszinként tevékenykedő lánytól - szülei hogylétéről, a lány azt válaszolta, nem tudja, hogy meg tudtak-e szökni. Annyi bizonyos, hogy William Miles meg tudott. Később William kapcsolatba lépett a csapattal és ez alátámasztotta az életben maradását. Ezt követően, a Nagytemplomban Desmond felfedezte, hogy édesanyja nem halt meg.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/The_Farm