Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Ikonac1
Ikonlezárt

A cikk a következőről szól: Altaïr Ibn-La'Ahad egyik emléke; lehet, hogy téged inkább a(z) az Animi Avatárról szóló című cikk érdekel.

Őrző (emlék)
Technikai adatok
LeírásA lehető legtöbbet megtettem, amit tudtam, de ma számos testvérem életét veszítette. Még mindig nem fogtam fel, de több is veszhetett volna.
MegjelenésAssassin's Creed
Memória típus
ElőzőKudarc
KövetkezőDicsőség
Történelmi adatok
ŐsAltaïr Ibn-La'Ahad
HelyszínMaszjáf, Asszaszin terület
Dátum1191. júliusa

Őrző egyike Altaïr Ibn-La'Ahad genetikai memóriájának reprezentációja, melyet újraélt Desmond Miles 2012-ben.

Leírás

Altaïr követte Al Mualim parancsát, és elindult, hogy segítsen megvédeni Maszjáf várát a támadó templomosoktól. Amint elhagyta az erőd területét, találkozott Rauffal, aki azt mondta neki, hogy tartsa fel a támadókat, hogy a menekülőknek legyen ideje elérni az erődöt.

Dialógus

Altaïr a várudvaron áll. Emberek rohannak be, asszaszinok ki. A kapuban Rauf fut vele szembe.

  • Rauf: Altaïr! Jó, hogy jössz. Szükségünk van a segítségedre!
  • Altaïr: Mi történt?
  • Rauf: Templomosok. Megtámadták a falut. A legtöbbünknek sikerült elfutnia... A legtöbbünknek. De nem mindenkinek.
  • Altaïr: Mit akarsz, mit tegyek?
  • Rauf: Tereld el a templomosok figyelmét. Foglald le őket, amíg én kimentem a csapdába esetteket.
  • Altaïr: Ahogy akarod.

Altaïr a faluba veszi az irányt, útközben minden templomost megöl. Mikor eléri a városkaput, az asszaszinok elkezdenek visszavonulni az erőd irányába. Amint elérte az erőd kapuit a támadás hirtelen félbeszakadt és visszavonulásra késztette a várvédőket, mikor a templomos erősítés érkezett.

  • Abbas: Abbahagyni a támadást és visszatérni Maszjáfba! Al Mualim parancsa!

Kimenetel

Altaïr segített Raufnak, lefoglalta a támadókat, míg az asszaszinok a lakosságot biztonságos helyre kísérte.

Galéria

Forrás

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Guardian_(memory)

Advertisement